Webová stránka je skvelým a v súčasnosti už neodmysliteľným nástrojom marketingu, respektíve online marketingu. Tento priestor umožňuje väčším i začínajúcim firmám/podnikateľom prezentovať svoje služby a priblížiť ich verejnosti. Dôležitým sa preto stáva, aby bol tento obsah originálny, príťažlivý a tým pádom efektívny. V neposlednom rade je veľmi žiadaným faktorom to, aby sa odkaz na konkrétnu stránku nachádzal na popredných miestachinternetových vyhľadávačoch.Písmenká v štvorčekoch- SEO.jpg

  • S týmito požadovanými úkonmi vám pomôže SEO, čiže optimalizácia pre vyhľadávače.
  • Pokiaľ nie ste si istí, či vaša stránka spĺňa svoj skutočný potenciál a chcete nájsť kľúč k jej plnohodnotnej efektivite, je tu pre vás seo analýza.

SEO hľadí na a pracuje so všetkými on-page (vnútornými) a off-page (vonkajšími) faktormi, ktoré sa zapríčinia o vyššie umiestnenie vašej stránky vo vyhľadávačoch, takisto o jej rastúcu návštevnosť a budovanie brandu, čiže lepšieho povedomia o vašej značke a vašej konkrétnej činnosti.
Základom SEO je preto obsah. Pod ním si môžeme predstaviť tvorbu textových článkov, konkrétne web copywriting, seo copywritingPR (public relations) články. Takýto obsah, respektíve texty sú súčasťou efektívnej optimalizácie.
Zároveň sme sa dostali do bodu, kedy sme načrtli ďalší dôležitý krok. Tým sú kľúčové slová. Ide o výrazný faktor k tomu, aby bola viditeľná a navštevovaná vaša stránka, respektíve konkrétne služby, aké poskytujete. Vhodne analyzované a vybrané slová je následne možné umiestniť do textových článkov.Internetový vyhľadávač, lupa, SEO.png
Pre pozitívne ovplyvňovanie vonkajších faktorov je charakteristický nástroj, akým sú spätné odkazy. Takéto články a efektívny obsah so spätnými odkazmi bude následne umiestnený na externé zdroje, https://www.zive.cz/poradna/lze-mit-2-zdroje-na-1-pc-/sc-20-cq-562021/default.aspx%3Fconsultanswers%3D1 čiže mimo vašej stránky. O to viac sa zvyšuje pravdepodobnosť, že sa k vašej stránke dostane väčší počet záujemcov konkrétnej témy, čiže potenciálnych zákazníkov.